• 1403/02/26 - 09:24
  • تعداد بازدید : 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستانهای ماهنشان و ایجرود از اداره کل دامپزشکی استان زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان، در این نشست مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با ارایه گزارش وظایف و عملکرد  دامپزشکی استان گفت: حوزه فعالیت دامپزشکی بسیار گسترده است  که  به‌ طور خلاصه می تواند در دو حوزه بزرگ   تامین سلامت دام و تضمین بهداشت فرآورده های  دامی خلاصه شود؛ پیشگیری و کنترل  بیماری های مشترک بین انسان و حیوان هم مقوله با اهمیتی است که با  همکاری های بین بخشی در حال انجام است.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره کل دامپزشکی زنجان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای شبانه موثر دامپزشکی در حوزه انتخابیه اش اظهارداشت: با فعالیت های دامپزشکی از  نزدیک آشنایی دارد و آنرا  از مهمترین بخشهای زیربنایی کشور در راستای رسیدن به امنیت غذایی، سلامت ، معیشت و اقتصاد در جامعه  می داند. سید جمال موسوی با اشاره به نقش دامپزشکی در ارتقای سلامت و بهداشت عمومی جامعه افزود: فعالیتهای دامپزشکی موجب کاهش هزینه های درمان می گردد.وی ضمن حمایت از اهداف سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد: توسعه، تقویت و ارتقای دامپزشکی  باعث سلامت و رونق تولید در منطقه خواهد گردید.
در جریان این بازدید دکتر محمد باقر حاج کاظمی مدیرکل دامپزشکی استان زنجان ضمن تقدیرو تشکر از حمایتهای مسئولین استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: دامپزشکی استان با تمام توان در راستای حفظ و حراست از سرمایه های دامی جامعه و ارتقای بهداشت عمومی تلاش می نماید.
محمد باقر حاج کاظمی در نشست با نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، به نقش فعال دامپزشکی در رسیدن به اهداف  امنیت غذایی کشور اشاره  گفت دامپزشکی در فرایند تولید، کاهش ضایعات،  تجارت بین المللی و سلامت غذاهای با منشاء دامی نقش غیر قابل بدیل داشته و از نگرانی های مصرف کنندگان در حوزه  کیفیت، سلامت و تقلبات  غذا می کاهد.
  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 319455
کلمات کلیدی
admin ادمین پورتال زنجان

admin ادمین پورتال زنجان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه