جشن پیروزی چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی درمحل نمازخانه اداره کل دامپزشکی استان زنجان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، مسئول پیگیری امور دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان ، معاونین ، روسای ادارات ستادی و کارمندان اداره کل در محل نماز خانه برگزار شد. 
 
در ابتدای این مراسم دکتر محمد باقر حاج کاظمی مدیرکل دامپزشکی استان زنجان ضمن خیر مقدم و تبریک ایام مبارک دهه فجر به حاضرین به تبیین عملکرد 10 ماهه اداره کل دامپزشکی استان پرداخت و در ادامه افزود :ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه ، ریشه کنی و کاهش بسیاری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام در کشور از برکات انقلاب اسلامی بوده و از تمامی فعالان دامپزشکی در بخش خصوصی و دولتی استان زنجان تقدیر و تشکر کرد. 
وی تصریح کرد با توجه به برگزاری انتخابات در اسفند ماه، جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت بسیار مناسبی است تا با جلب مشارکت حداکثری مردم ، تبلیغات سوء دشمنان نظام که برای کاهش حضور مردم در انتخابات انجام میدند را خنثی نماییم. 
وی با بیان اینکه: ولایت و مردم در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند و همه افتخارات ما در این سال های پس از انقلاب اسلامی نشأت گرفته از حضور مردم بوده و دهه فجر دو جایگاه مهم ولایی بودن و مردمی بودن انقلاب را به اثبات رسانده است  بر جدیت بیشتر در برگزاری و اجرای برنامه‌های دهه فجر توسط شبکه های دامپزشکی شهرستانهای تابعه و اعضای کمیته تاکید کرد. 
در ادامه مراسم  حجت الاسلام والمسلمین محمد سعید گلی مسئول پیگیری امور دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم و تبریک ایام مبارک دهه فجر به حاضرین در مراسم، پیروزی انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا دانست  که این خونها به پای نهال انقلاب ریخته شده است و امروز این نهال تبدیل به درختی تنومند گردیده که مردم غیور کشورمان با اقتدا به رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار جهانی و طوفان های توطئه با اقتدار خواهند ایستاد .وی در ادامه: با تاکید بر شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو به تبیین جایگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ابعاد موضوع جهاد تبین پرداخت. 
 
حجت الاسلام گلی  انقلابی بودن و انقلابی ماندن را، ارزشی برشمرد که در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم گرانقدر ایران برای رضایتمندی خداوند تفسیر می گردد. 
 
در ادامه این مراسم به افراد برگزیده در مسابقات فرهنگی،عقیدتی، ملی و به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان  هدایایی نفیسی اهدا شد.
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

admin ادمین پورتال زنجان

admin ادمین پورتال زنجان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه